Snö och tatueringar.

Kallt med snö och sån där skit, det har inte ens haft uppehåll på två jävla dygn!
Har haft naturkunskaps prov, hade inte pluggat så det gick åt helvete :)
Handlade julklappar igår och börjar närma mig ett slut, gööööttt!
På tal om ingenting så satt jag och funderade på folk som tatuerar sig trots att dom är typ 14-16 år. Har många kompisar som gjort det och det flesta ser faktiskt riktigt snyggt ut. Men fatta hur mycket en del kommer ångra sig efter 5-10 år? Jäääävligt klyftigt! Jag kan förstå människor som precis fyllt 18 och firar med att måla sig på kroppen lite, men då är man faktiskt kapabel till att ha lite vett i huvudet och ta något som är lagom stort och prisvärt.
Ännu värre är det med små fjortisbrudar som tatuerar sig hos en kille som inte är utildad. Dom tänker: "Jo men han har tatuerat förut, det här blir skit bra!" Yeah sure. Så till alla minderåriga, TATUERA ER INTE BARA FÖR ATT NI SKA VARA SÅ JÄVLA HÄFTIGA! Kan nog nästan lova er att det gör rätt ont sen när ni ska ha bort det.
Därför kommer här en liten video som smakprov på vad som händer om ni hamnar på fel ställe.
Puss och kram! :)

Kommentarer
Postat av: Andreas Johansson

jag tatuerade mig igår faktiskt =P

2010-11-28 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0