Fredag !

Nu är det fredag igen, skönt att andas ut!
Har kollat bio med skolan nyss och måste faktiskt säga att man fick sig en tankeställare!
Åker till mamma idag och stannar där över helgen, får se vad flistad har att bjuda på, tror det blir en del plugg.
Börjar gymma nästa månad vilket jag är sjukt taggad för, är så trött på att vara seg och inaktiv hela dagarna, får se om detta kan få mig piggare. :)
Förövrigt hatar jag när folk inte tar kontakt med mig innan dom bestämmer något, det finns en sak idag som kommer gå rent åt helvete, KUL!
Saknar mitt hjärta, kommer förmodligen inte träffa honom förens nästa vecka, och det är ju... roligt?
Aja, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0