Flos på bussen...

När jag vaknade idag funderade jag stark på att fortsätta sova, vafan är jag så trött hela tiden för? :(
Lyckades tvingade mig själv ur sängen iaf och gick till bussen. När jag stod där var det två andra som stod bredvid, dom såg lite anorlunda ut och var lite sådär större än vanligt om man säger så. Det var en kille och en tjej, killen läspade och tjejen gav konstiga svar. På bussen när vi skulle gå av vid rese så ställde dom sig upp och killen tittade ut genom fönstret.
Killen: Du... Jag såg en människa med konstig mössa nyss.
Tjejen: Jaså, nä? vart?!
Killen: Där borta... men min första tanke var...
Tjejen: Oh my gooooooood?
Killen: Nej, Jag tänkte faktiskt: Psykotomte....
Alicia tänker: Happppp? *Gör en konstig min*
Var på killen tittar bak och mig och viskar till tjejen: Hon bakom oss var allt lite konstig....
HAHAHA, tyckte detta var en ganska gullig start på dagen. Killen var runt 17 års åldern, väldigt kort och hade långt hår med en typ robin hood hatt på huvudet. Tjejen var något år äldre tror jag, såg ganska uppklädd ut, sminkad lite kors och tvärs med en basker på huvudet. Tyckte hon såg ganska normal ut först när jag sedan betraktade henne mer och såg att hon hade 70-tals byxor (såna där utsvängda) och dessutom fodrade ridskor med knall gula och oranga snören till.
Spenderar resten av dagen här i skolan och tillsammans med marcus, love*

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

HAHAHAHAHAHHA! VAFAN? XD

2010-11-16 @ 21:40:31
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0