Bli av med det.

Flytta runt, hej å hå, aldrig känna sig hemma. Tankar snurrar, vill ut här ifrån.

Jag hade en diskussion med en person igår om hur folk bryr sig om vem man har legat med och så.
När jag skulle sova började tankar slå knutar på varann och jag kom fram till en sak.
Sex är bara något vi gör, kanske mer intimt än andra saker men jag kom på att det går att jämföra det med att t.ex gå runt och spotta någon i ansiktet.
Om någon skulle gå runt och spotta folk i ansiktet denne inte tyckte om skulle folk börja snacka, dom skulle säga: " Ah men Lotta är den där bruden som spottar folk i ansiktet, hon har gjort det på Mattias, Leif, olle och Erik."
Det är EXAKT samma sak när man har legat med någon då kommer kommentarer som: " Ja men Lotta är hon som ligger med alla, hon har legat med Viktor, Mohammed o.s.v..."
JA FOLK, SEX RYKTET ÄR JÄMFÖRBART MED ATT MAN SPOTTAR FOLK I ANSIKTET!
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: viktor das man in dat house

ja men nu var de så här att jag och mohammed var inte så jävla nycktra just då och ja de var inte lotta heller, så det som hände det hände. jag och mohammed träffar fortfarande lotta och vi kan fortfarande prata med varann.

2010-11-04 @ 18:58:35
Postat av: Natalie Arvidsson

Exakt! <3

2010-11-04 @ 21:34:16
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/
Postat av: Natalie Arvidsson

Exakt! <3

2010-11-04 @ 21:34:29
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/
Postat av: Alicia jaooo

Men vad bra Viktor, jag är stolt över er! Hoppas det kan fortsätta såhäär ;)

2010-11-04 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0