Partyyyyyy!

Dax att sammanfatta gårdagen. Började med att dricka tillsammans med Victor, Elin och Amanda. Sen kom en hel del folk och jag drog ut för att möta Denice och Natalie. Vi såg att några killar spelade basket vid skolan så vi gick förbi. Dom typ visslade och skit så jag bad dom komma till oss xD Ett jävligt intressant samtal med några random killar måste jag medge! Sen var det tillbaka hem till Victor och typ chilla, dansa och dricka. Sen drog jag till David och blev ner putt för trappan, HAHA. Han var jääääätte arg på mig för jag väckte och skällde ut honom... Sen drog vi till Olstorp, skulle lyssna på Björn Rosenström men vi kom liiite sent. Med sorg i hjärtat promenerade vi hem till victor för att hämta våra saker. På vägen stannade en bil och frågade om vi skulle med, Jag och Natta flinade bara och fortsatte gå. Det ångrade vi som fan sen eftersom vi vill ha lite äventyr ><' Vi hämtade våra saker och fick Addes cykel så vi kunde komma hem fortare. Mitt i allt stannar en stor jävla van och dom frågade om vi skulle med. Vi slänger cykeln åt helvete och hoppar in i bilen. Det var många skratt med 7-8 random killar samt awesome musik. Vi drog med till skövde och sov där hos någon kille som bodde i centrum, haha. jag ska aldrig mer dricka... (A)
Här kommer lite bilder iaf :)





Imorse var vi skit pigga alltså... Haha :) tack för en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Natalie bruden;)

hahaha, fyfan vilken kväll! men as nice;) eyy varför tar du dom cepebilderna på mig för ;oo xd älskar dig gmn <3

2010-05-23 @ 22:32:53
Postat av: Alicia ;)

BIlderna är inte cepe ! :(

Jag tycker dom är fiiiina (A)

LOVE YAH!

2010-05-24 @ 09:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0