Make me feel better!

Och jag vet inte om du vill kämpa för en bättre framtid eller bara glömma de stunder våra kroppar gnistra.

Tjena bloggen!
Alicia kör med en snabbt update. Händer inte mkt idag tror jag, hade planer men dom är ganska kraschade ja.
Anyways så var jag i stan igår med Viola, vi drog till Willy´s och köpte negerbollar med Sandra. Efter att ha ätit typ lite mer än hälften av alla negerbollar var vi ganska mätta och det var ca 9 st kvar... Sandra fick då för sig att hon skulle sälja dom till lite random personer på vägen ner till rese och på rese. Då sa jag att för varje negerboll hon lyckas sälja så bloggar jag om henne en vecka! Sagt och gjort på sätt och vis. Sandra sålde aldrig någon negerboll men hon lyckades ge bort 3 st! (Jag sa även i samma vända att för varje negerboll hon lyckas ge bort till någon random person så ska jag blogga om henne i en halv vecka.) Så ni får stå ut med en blogg som innehåller lite Sandra Momark i en och en halv vecka! :D

Glad chei är jag dessutom! Självaste Simon Bredin kommer till Göteborg nästa vecka och gissa om jag ska träffa honom?! Asså jag har väntat i typ 2 fucking år nu! Det här är såååå awesome! :DD

Ett stort tack till folk som har lyckats rycka om mig det senaste nu, you are the ones that will make me feel better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0