Love is in the air, oh oh oh!

Tjaaaa! Jag är sjuk och skit, haha inte kul :((
Fick ett riktigt bra samtal igår, wooooh! Hoppas det kommer funka alltså, happy! *
Sommaren ligger i luften, man blir peppad som fan! Lite trött på regnet dock.
Just nu sitter jag och studar med Försten, hon är en söt prick faktiskt :$
Ska käka pizza snart, bli lite fet och lycklig! Sen blir det plugga resten av kvällen, HIHI!
Drar på Cusing i helgen förövrigt, tror jag iaf .. :O Kommer sova hos Tobias då, Tssss :$
Jag är så cool att här om dagen hade jag lockigt hår, enjoy alltså!


Syns inte så bra men skit samma, skaffa förstoringsglas :D

PUUUUUUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: Din Försten :P

Så söt i lockigt hår <3

2010-05-28 @ 23:28:52
URL: http://numberonetp.blogg.se/
Postat av: Ella :D <3

Hej Alicia, Var du i mariestad eller?!<3

2010-05-30 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0