Insane.

Jag har bestämt mig för att skriva ett lagom roligt inlägg, bra idé eller hur? :)
Anyways så sitter jag i skolan, har NO utan lärare. Dom nya sjuorna är här och hälsar på så våran NO lärare tar hand om sin nya klass. Det är awesome typ. :D Det är helt jävla ofattbart vad pytte små dom är alltså. tror knappt att någon i min klass var så jävla liten?! :O Annars är det bara jag som har förträngt det. ;)
Simon ringde mig igår, that makes me fucking happy alltså! :D men som vanligt vill han inte att jag lägger på så man får snacka med honom tills klockan blir ganska mycket. Det är anledningen till att jag är som en jävla duracell kanin idag. men det är ju faktiskt bra på ett sätt, för då är jag inte så depp och tråkig. Höhö, glad Alicia idag med andra ord för fan :D Jag och Pappa ska tvätta idag också, en liten påminnelse åt mig själv (:



Får åka ut till ponni snart med, jävla kork jag är som låter honomk stå :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0