Hos mammi

Sitter i Flistad just nu, har varit i staden en sväng och kollat läget. Annars har jag ridit och bakat kladdkaka idag.
Melinda är här också, skönt att få träffa henne lite! (: Imorgon åker jag hem igen, ska nog komma hem tidigt med tanke på samtalen Mamma ska starta hela tiden. Åkte hit igår och den första timman jag befann mig här började i tårar. Lite jobbigt att hon tar upp känsliga samtals ämnen hela tiden...
Anyways drar jag till neger victor imorgon och chillar, har inget speciellt planerat precis. På tal om något helt annat så längtar jag till Torsdag så in i helvete.

Sandra snack:
Jag tror hon sitter hemma hos Sara ikväll och bastar med lite folk, Har inte träffat henne på ett par dagar så.
Men lilla Sandra är en underbar person med ett stort humorsinne. Haha, you have to know her!
Vad skriver man när man bloggar om en annan person? Behöver lite förslag på det, så ni får hjälpa mig nu alltså! Det är några dagar till jag ska skriva om Sandra och jag vill inte att det ska vara såhär tråkiga inlägg :O
HELP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0