Fight back!

Sol, sol och åter igen sol! Blev lite förvånad faktiskt...På vädret imorse sa dem att det skulle bli regn och åska. Haha, snacka om faaaaiiiil. Nu sitter iaf jag på tillvalet och tänkte att jag skulle jobba på engelskan och svenskan.
Hade omprov i so idag, det gick bra och min lärare vad nöjd hon. :)
Annars har skolan varit lika rolig som vanligt... Förutom att First har varit på jävla volleyboll idag, ledsen alicia alltså. Saknar min brud jue :((
Drar in till stan (igen) Men den här gången ska jag inte mingla runt utan faktiskt köpa mig en parfym. Någon som har lite bra tips på attraktiva dofter? ;D Höhö, det blir antingen christina aguilera eller Avril parfym. I värsta fall blir det båda två :*
Negern möter mig i stan också, sen får vi se om Oscar orkar ses. :)
Har dåligt med bilder och jag vet knappt själv vad det beror på, brukade ta jätte mycket bilder förut men nu så ba POFF, nu orkar jag inte :C Nu måste jag jobba, men antar att det kommer sluta med att jag spelar bubblespinner på facebook. HAHA, Linus älskar det spelet....
Make love, not war people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0