8 Mars

Sitter hos min plutt-Denice, borde plugga och lite skit med tanke på mitt so-prov jag har imorgon, WOHO!
Idag har jag bara tagit det lugnt, fick spräng huvudvärk när jag var i skolan dock men yeye, fick överleva dom sista timmarna. Viktor skulle kommit till mig idag men han behövde nya glasögon så han drog till optikern ist, lite surt sådär men åker till stoooora staden imorgon och träffar honom! :)
Kul när folk säger att jag är beroende av kuk och skit, JÄÄÄTTE KUL! Uhh, gå och dö. Ni vet inte ett skit om mig och behöver inte göra det heller :D
Blä, nu orkar jag inte klaga mer på livet. Ska knäppa nya bilder snart oxå, pallar inte lägga upp samma hela tiden och ni ska få bli lite uppdaterade ! :)
I helgen drar jag till gbg btw, Adam är där och hälsar på så då får jag passa på att träffa honom :)


Jag saknar sommar och sol riiiiiiktigt hårt nu. Ignore på mig förfan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0