11 Mars.

Idag blev jag hemma, känner mig förkyld och trött i hela huvudet. Med andra ord var jag lat och har slappat hela dagen.
Pappa kommer hem om en stund, vi ska åka till banken för att hämta mitt id-kort och aktivera bankkortet.
Sen ikväll ska jag börja planera min och Saras uppvärming, kommer inte ihåg när vi ska ha den men det måste iallafall bli gjort. Har mycket planer inför helgen, imorgon ska jag pierca Elin och Viktor ska komma hit. Kommer blir trevligt tror jag :) På Lördag åker jag till Göteborg för att träffa Adam som är där på besök, det var ett bra tag sedan vi sågs! Sen på Lördag kväll antar jag att festen befinner sig i Mariestad? Annars får väl jag och Natalie ramla in någonstans. På Söndag är det lite frågetecken, har inte bestämt riktigt vad det blir, men har lite tankar kring det. Nu ska jag ta en dusch och dra iväg!  

Bara för att jag känner mig en aning egoistisk slänger jag upp en till bild på mig, nu blev ni glada va? :D Nää.. Tänkte väl det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0