Walk the line!

Halloj igen!
Har precis ätit frukost med Natalie, hon är lite grinig inför midsommar så det har varit ett ganska intressant samtal du på morgonen måste jag säga! ;)
Pappa är på väg hit med ett flak cider, kommer vara riktigt göttans att ha något att dricka framöver. Sen åker vi med Pappa till skövde för att shoppa lite nya kläder och sånt. Det kan behövas! :) Efter det får vi se lite, det finns möjlighet att vi åker till Anton i Timmersdala på grillfest. Det blir trevligt!
Imorgon kommer nog jag befinna mig i Flistad och fira midsommar med Mamma och familj, dom som vill är välkomna att slänga iväg ett sms och sedan dra dit. Dock vet jag inte än, Natalie gör allt för att få med mig till Smögen just nu. Jag är lite negativ till hennes idéer men samtidigt låter det ju inte helt fel. ;)
Vi får se vart jag hamnar helt enkelt! Tycker verkligen ni ska höra av er i vilket fall som helst.
Puss!


Lite oldie bild på Baby and I.
Du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0