Think fucking twice.

Dålig update som vanligt, hehe. Idag äre en vecka kvar till avslutning. DET ÄR AWESOME!
Har hittat en söt liten vit klänning som jag ska ha, och det blir nog bra!
Kommer sakna klassen som fan dock, bara hoppas att man stöter på dom lite då och då.
I veckan har det inte hänt så mkt, var hos sara i onsdags och då kom Philip dit med. Han lyckades få i mig i poolen med kläder på, inte coolt. Philip sov även hos mig från igår tills idag, han var lite seg i morse haha sötnos :)
Idag har jag varit i Skövde och kollat studenterna, man blir ju bara så sjukt avundsjuk när man ser allt folk på vagnarna bara skrika ut lixom! Men om tre år är det minnsan min tur, och då blir det festa loss :D
Är själv i lägenheten nu förövrigt, och det kommer jag vara hela jävla helgen... Fest i Bolins imorgon, det ska bli riktigt nice faktiskt! :D
Nu ska jag drunkna i min ensamhet eftersom att Philip är så lat och orkar inte hämta mig -.-

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Eveline

Jag vill se klänning! ;oo hahah

Lägg ut bild på den ^^ <3

2010-06-06 @ 21:37:40
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0