Right or left?

Vad gör jag nu? Vad är rätt och vad är fel?
Hur ska jag göra för att inte svika någon kompis?
Igår upplevde jag nog en av mina värsta kvällar i livet, visst hade jag kul i stunden men att vakna upp imorse var något jag önskar att jag aldrig gjort.
Känns som att man har hela världen mot sig, och hur ska man klara av att förklara allt för sin egen Pappa som faktiskt har en enormt förtroende för sin dotter? Jag vill bara glömma, vill inte att det här ska ha hänt.
Borde jag sluta umgår med David? Det kanske är bäst för allmänheten. Jag borde nog sluta vara så jävla självisk.
Det gör ont när vänner inte står på ens sida, man får ett ultimatum. Mitt ultimatum är att jag antingen måste lyda dom eller lära mig stå på egna ben. Önskar Natalie var här nu och bara kunde tala om vad jag ska göra, säga att allt kommer bli bra igen. Jag kommer nog inte vara här så mycket på sommarlovet, jag kommer vara där jag känner mig trygg, hos Natalie. Hon kan se saker från två olika håll, hon ser hur jag tänker.
Det hänger på mig nu, och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag vet bara att jag måste förndra mig själv, jag måste bli en helt ny människa, och hur ska jag klara det när så mycket saker har hänt? Jag saknar Farfar, jag vet inte hur mycket jag orkar ta mer.

Kommentarer
Postat av: från en statsfjölla oskar ;D

du är stark alicia du klarar det här gör som du tycker är bäst själv<3

2010-06-06 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0