Back on stage...?

Hej hej bloggen!
En Alicia gör en comeback, men detta dokumenteras inte på bdb. Inte än iaf.
Jag kommer att sparka igång bloggen ordentligt nu, vilket innebär mycket skrivande och nya bilder!
Kollade igenom bloggen igår och upptäckte att den är väldigt tråkig och tom, det gillar jag inte. Därför sker det förändring, här och nu!
Jag mår fint just nu, har börjat komma upp på benen igen och så. Igår var det begravning och jag upplevde det som en av de jobbigaste stunder i hela mitt liv. Alla de ord dom sa om Farfar stämde in på honom så perfekt att tårar rann mer än vad jag förväntat mig. Det var en vackerbegravning och jag är övertygad om det var precis så han ville ha det.
Nog om tragedi, vad det gäller vänner och den där sociala biten så börjar det också bli stabilt. Har lärt mig vilka fiender och riktiga vänner som existerar i min värld. Om vi ska ta kärleks kapitlet så vet jag knappt själv vart jag står. Men om jag ska uttrycka mig med ganska väl valda ord så är jag nog en sårad jävel som möjligvis hittat en människa, en person som faktiskt kan sätta lite bitar på plats. Jag känner honom inte så jätte bra än men han är något speciellt. Någon som jag kanske, men bara kanske kan leva ett snyggt välputsat vardagsliv med. Har jag rätt eller fel? Dock har han sagt att inget större intresse kommer från hans sida, men kanske kan Alicia fixa den delen? ;) Denna mystiska man är en blanding mellan eld och vatten, något jag inte sett på väldigt länge. Den här gången letar jag efter något stort, och det finns... Man måste bara hitta rätt.



Såhär gullig var jag på skolavslutningen. Klänningen är köpt på Gina. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en supersöt tjej alicia jag känner dig inte men jag vet vad du har gått igenom.

2010-07-10 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0