Stupid girl...

Sitter här och drunknar i mina egna tankar, tänker på vissa saker som hänt och massa annat som ska hända.
Jag fattar inte hur jag kunde göra så mot dig, du är en alldeles för bra människa för att råka ut för det. Jag vill att du ska veta men att du inte ska bli arg, ledsen eller besviken. Jag vet att jag är svår att leva med, så förlåt, förlåt, förlåt.
Jag saknar Stoffer nu alltså, behöver honom en hel del. Upptäckte också imorse att jag inte kan skriva sms längre. Vilket betyder att jag då inte kan skriva till stoffer .____. Dessutom kommer jag vara hos min syster tills på fredag, asså shiet eller..
Det blir aldrig bra när pressen ligger som hårdast, aldrig.

Sitter och pillar med bilder förövrigt, hope you like it!







Den här sista är bara så jävla skön bild på sara, hihi. Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0