KÖTT FY FAN!

Är så jävla sjuk att jag kan dö nu.
I förrgår (Tisdag) sov jag hos jenny eftersom jag skulle hjälpa henne resten av veckan med barnpassning etc. kände mig lite halvdan på kvällen men tänkte att det nog skulle gå över under natten. När jag vaknar onsdag morgon inser jag att allt har blivit sju resor värre. Jenny sa till mig att gå ner och äta något eftersom det kanske kunde hjälpa. Det tog mig ca 20 minuter att få i mig en skink macka. När jag väl hade fått i mig den där skiten kände jag hur det började kännas i hela magen. I panik springer jag upp till toaletten och spyr upp mackan jag just ätit. Jävligt mumsigt måste jag säga.. Pappa fick komma och hämta mig, det blev till att köpa verktabletter och halstabletter eftersom halsen gjorde så sjukt jävla ont. Klarade otroligt nog gårdagen utan att spy några fler gånger. Natten därpå fick jag nog max 10 minuters sömn, jag vände och vred utan resultat och den var nog min värsta natt på riktigt länge. imorse när jag märkte att pappa och cristina vaknat till liv gick jag genast ner och blev i tvingad en kopp yougurt. Jag la mig i evelines säng för att kunna sova och det tog 10 minuter sen var det till att springa till toan. Jag har spytt 4 jävla gånger idag, första gången jag kunde få i mig en skål yougurt utan att få upp den igen var för ca en timma sedan, gissa om jag har haft ont i magen idag eller?
Har aldrig mått såhär jävla dåligt i hela mitt liv. Uhh.....

Där fick ni en spydig uppdatering, mumms va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0