2 år och 2 dagar!..... eh......

Hejsan hoppsan! Längesen jag skrev och jag säger förlåt för detta "/ 
Är hemma hos min mor nu, sitter i min brors rum och har precis spelat cs :D Skulle spelat med Daniel fast han är lite efterbliven och spelar bara 1.6! ;D Tråkigt nog så fick jag aldrig chansen att äga ut honom :(((( 
Mene vet ni vad? Det gör inget för gissa vem som fyller år på söndag?! ÄRE JAG ELLER?! HAHA HOHO HIHI! Jag blir stor flicka :D Och idag är det ju bara 2 år och 2 dagar kvar tills jag är myndig (6) Asså fan vad coolt eller :D 
Hahaha fast ne... 
Imorgon blir det till att dricka lite och fira med kompisar, sen på söndag äre typ kalas med släkten . :) 
Jofan, det här blir nog bra ska ni se! :DD 
Jag är förövrigt jääävligt trött och funderar på att sova nu. 
Puss i ljumsken och nyp i stjärten! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0