Skola, skola och skola.

Sitter i skolan just nu, känner mig inte pepp över huvudetaget.
Har sv/en nu och sen ska vi äta, efter det tror jag att vi har engelska och sen tillval.
När jag kommer hem måste jag städa mitt rum, det ser verkligen hemskt ut!

På tal om ingenting så ansökte jag om "Soclog" på bilddagboken, det innebär att jag har en blogg och bilddagbok i ett. Fick mail om att min ansökan blev bekräftad så jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar här på blogg.se eller om jag bara ska ha just "soclog" för att göra det bekvämare. Känns samtidigt lite dumt eftersom jag redan bytt från Devote i veckan.
Det blir helt enkelt ännu en sak för mig att överväga. Sen kanske jag får mer läsare om jag byter?
Yeye, vi får se hur det blir med det! :)
Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0