Uppdatering

Ber om ursäkt för en dålig update, har ingen bra förklaring till varför direkt så ;)
Från och med idag är nyårs planeringen i full gång! Vi drar till med en skön fest hemma hos Victor i Tidan och hoppas på en riktigt bra kväll. Ska dra till stan imorgon och köpa nyårs klänning, har ingen aning om vad jag ska ha! :(
Kommer vara med Evelina en sväng också, hon får väl hjälpa mig att välja ut något snyggt ;)
Sover hos min bror imorgon kväll, sen bär det av till falköping på onsdag.
Har förövrigt varit en lugn vecka hos Mamma, skönt att få ta igen sig och slippa stadslivet en sväng!
Resten av lovet kör jag på full rulle, nu blir det tid åt kompisar, Natalie och min Pappa som är min stora saknad just nu!
Natalie och jag önskar gott nytt år och sånt där trams!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0