Natalie och jag!

Dagen kunde inte blivit bättre, fikade med Emelie och Johanna på Wayne´s, många barndomsminnen och annat mys kom upp i långa diskussioner! :) Efter lite shopping och småprat kom en annan filur till stan, jag övergav Emelie och Johanna som ändå hade annat att göra, haha :) Jag och denna tok drog hem till mig och kolla film, tjöta en stund och hade trevligt :) Tog sedan bussen till centrum och hoppa på första bästa tåg till falköping, där väntade Natalie på stationen och vi vandrade vidare till Syster Charlotte som bjöd på fika :)
Åkte sedan hem till ljuva friggeråker och spenderade kvällen med en fnissig syster, har skrattat som galningar åt allt och inget, så mysigt att komma hem till henne när vi inte setts på ett par dagar! Du är det bästa som hänt mig!
Eldkvarn lägger sig varmt om hjärtat om man säger så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0