Make belive.

Tung dag i skolan, har gjort ett matte prov som faktiskt kändes helt okej. Är dock besviken på mig själv att jag inte läste en gnutta mer! Käkade nyss och kött fy fan vilken jävla skit mat vi får. Köttfärslimpan var röd och äcklig, hungrig som jag är så tuggade jag i mig maten ändå.
Har idrotts prov om en stund, därför ska jag läsa igenom lite anteckningar och sånt nu.
Såg äve på en film på engelskan, fick bara se hälften eftersom jag inte var här förra veckan. Hur som haver så väckte den filmen en del tankar om att ta för sig och göra det som måste göras. Älskar att få insperation på det sättet!
Jag åker som sagt till falköping efter skolan, ska bli skönt att komma tillbaka! Självklart har jag inget problem med att bo hos bror, han och tessan är ju helt underbara! Men har tappat mycket tid med Pappa och ångest när jag inte utnyttjar tiden jag faktiskt får. Därför är det nog dax att passa på när han inte ligger ute på jobbet.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0