K-Y-L-A

Har sovit ca 45 min, från klockan kvart över fem till klockan sex. Så blir det när man tjatar med Allan hela natten!
Har redan sovit en sväng på svenskan och lär väl göra det mer. Har försökt ladda upp med kaffe men inte ens det hjälper, INTE KUL :(
Får se om jag tar en kaffe med bror Gustav efter skolan, det kan behövas!
Annars lutar det lite åt att jag åker till falköping inatt igen, men vi får se om jag vågar riskera en sömnlös natt till ;)
Igår städade jag och Natalie ur garderoben, vi hitta mycket intressanta saker och skrattade åt i stort sett allt!
Natalie hittar tyg i garderoben:
Jag: Sydde inte du ett tag eller?
Natalie: Nej, jag började aldrig...
HAHA, Tyckte det var ganska roooligt :D
Min syster, min stora kärlek !

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

Aww, sötnosen då!

HAHA, men vadå jag började aldrig (a)

Kyss på daj! <3

2010-12-02 @ 17:37:21
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0