Död åt långa dagar!

Gårdagen blev som den blev, mycket hit och dit med en riktigt trött kropp!
Åkte ju till Marcus och samtalade en stund, tänker inte skriva ut här vad som pågår i vårat förhållande men jag tänker hur som helst göra allt i min makt för att få det fungera.
När jag satt på bussen hem skickade jag sms till Emelie och bad henne ta en kaffe med mig på donken. Kan inte riktigt förstå hur blind jag varit som aldrig insett hur skönt det är att snacka en stund med den bruden! Vi kom överens om att vi ska dra iväg och fota en dag, vilket jag verkligen ser fram emot! Sen så bjuder jag henne på fika på torsdag. :)
På natten blev det inte mycket sömn, har så mycket prov och sånt nu vilket leder till att det blir massa plugg och läsa på. Usch ja!
Idag var jag alltså så trött att jag somnade på lektionen, min lärare dödade mig lite grann :( Masserade även Evelinas rumpa, och hon fick äran att massera en ginger-rumpa, så nu kan hon dö lyckligt :)
Imorgon åker jag till Falköping och sover där, ska även börja med lite bloggdesign och ta kort på mitt och Natalies rum. Saknar bruden het hopplöst mycket redan, galet!
Just nu:
Sitter i sängen och kollar scrubs, klockan är 0.06 och det är dax att sova.
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

Jag saknar dig också din fisss! Men snart är det helg igen :D<3

2010-12-08 @ 05:36:43
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0