De där med shopping.

Hade en skön dag med min lilla Evelina i stan idag. Dock dedär med att hitta en klänning jag skulle bli nöjd med var ju en annan sak... Vi fin kammade hela skövde bokstavligen! Slutade med att jag fick köra på en ganska enkel klänning, men kan nog få outfiten att bli ganska bra ändå :) Sen så hatar jag när det är fullt med folk i heeela butiken, det går inte ta sig fram alls och folk kan inte ens flytta ett par ynka centimeter på sig. -.-
Var meningen att en del andra kläder skulle köpas också, men riktigt så blev det ju inte med tanke på trötta ben och en irriterad Alicia (:
Morgondagen laddas upp med en fika tillsammans med Emelie och Johanna. Kanske kikar i ett par affärer igen men sen drar jag vidare till Falköping och kramar min syster en stund. :)
sitter och redigerar bilder förövrigt, den här är dock as sne, höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0