A new week.

Det är Måndag igen och jag är faktiskt i skolan. Jag var bara i skolan två dagar förra veckan och det är skönt att vara tillbaka !
Har varit i Falköping sen i onsdags men sover i Skövde inatt. Imorse var tågat från Falköping till Skövde en timme försenat, inte så kul att stå där och vänta i evigheter!
Som sagt är det full fart med rummet, vi har kommit en bit men det är liite kvar så ni får faktiskt vänta med att se bilder på det. ;)
Känner mig så sjukt trött just nu men det är ändå skönt att vara tillbaka i rutinerna.
Åker till Marcus efter skolan idag och pratar en stund, det kan behövas!
Just nu:
Jag och Evelina ligger och myser på massagebänkarna , har medicinsk grundkurs, inte alls helt fel ;)

Kommentarer
Postat av: Mikkelvilma

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-04-06 @ 12:17:11
URL: http://mikkelvilma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0