Never mind! :)

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.?
haha, Igår var jag med världens bästa kusin. Hon tog bilen från Lidköping ända hit och spenderade en dag med mig. Det händer allt för sällan! Anyway så fick jag två armband och leggins :) Plus lite kläder som emilia inte använder typ :)

Det som är underst här                         Och det som är överst här ;))


Sen åt vi pizza inne i stan och köpte godis. Efter det grog vi till tidan och hälsa på negern och ros, sen blev det hyra film, the ugly truth - en jävligt bra film alltså! :)
Senare på kvällen kom Stoffer, Denice och Johan hit. Blev sjukt glad med tanke på att dom varit i Turkland en vecka. Innan dom kom tillbaka till Tidan blev det ett nervöst samtal med Denice, cigg efter cigg tändes och vi snacka på som 2 jävla pratkvarnar. HAHA. iaf Stoffer har sovit hos mig inatt och vi tog beslutet att försöka med ett förhållande, grattis till oss liksom! :DD
Nu har han åkt hem och vi ska till Lidköping för att gratta kusinernas pappa, så nu måste jag kila!
Laddar upp en gammal boild på mig och emilia också för att hon verkligen gjorde min dag igår!



Första gången jag åkte med när kusin vitamin körde bil också, Haha :)


Byyyyye! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooohhoo :d

japp, har aldrig varit så nervös i hela mitt liv förut tror jag :D

och imorrn börjar skoooooooolan :D hahah, glädje dödare :D

2010-08-23 @ 12:29:21
URL: http://ddanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0