Det kanske var dax igen? :D

Får göra en snabb och enkel update, med tanke på att jag är så äckligt lat. :)
Är iallafall i falköping nu, kom hit igår för att gå på maraton rock med natalie, erica och marica. Det var faktiskt väldigt kul även om vi var nyktra. Så jag kom fram till att sluta dricka så ofta som jag gör. Det går an på lördagkvällar och så men inte typ tre dagar i rad som den här veckan...
Bortsett från detta så kommer jag få en grymt hård vecka, inte för att jag ska göra något som är jobbigt utan för att Stoffer och grabbarna har dragit till Turkiet. Tycker mycket mer synd om denice som har sovit med Johan sedan dom blev tillsammans. Men vi får planera hela veckan och lägga upp ett schema för att veckan ska gå fort som fan ;) Det kommer att bli :
- yoga kväll
- grillkväll
- Shopping dag
- Film kväll
Och massa annat festade och så! Kan tänka mig att det för det mesta blir jag som får hålla denice på humör ;)
Inatt kl.3 drar jag tillbaka till Tidan, Pappa ligger ju ute och åker här ifrån vid den tiden. Hääärligt trött man kommer vara säger jag bara ;)

Nu blir det kladdkaka och film med Natalie, en riktig slö dag för våran del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0