19 Augusti tvåtusentio!

Halloj !
Har precis kommit hem från bio, jag och Denice stack till stan och kollade Eclipse. En riktigt bra film måste jag säga! Kan hålla med folk om att twillight serien har hållt sin kvallité.
Eftersom att min låtsas farfar jobbar på bion så fick vi även affisher från Eclipse sen efteråt. Jag var ju bara tvungen att ha en på Edward, HAHA ;) Inte för att jag är någon galen fjortis tjej som tycker han är den snyggaste människa jag sett. Men lite sexig är han allt. Sen tänkte jag att han skulle passa ganska bra på min vägg ;D
Idag innan bion så var det ganska stressigt, jag vaknade 20 över 1 ungefär och bion började klockan sex. Vi skulle hinna färga Denices hår, jag skulle duscha och äta och även städa! Vi hann i sista minut in till bion, sådan tur som vi har ;) Imorgon är det bara ett dygn kvar tills stoffer kommer hem, helt okej måste jag påpeka! ;)
Nu ikväll blir det till att laga lite mat och ta det lugnt framför tvn, sen ska jag bara sova tänkte jag.

Alicia tipsar! 

Jag är väldigt förälskad i den nya foundationen (stavning?) jag har köpt. 
Den lägger sig skit snyggt och blir inte fläckig efter ett par timmar som alla andra.

Max factor colour adapt - går på lite över hundra spänn :)

 


Kommentarer
Postat av: dännis :D

ohoh :D bilden passade bra i rummet ovanför sängen kan jag lova ;g <3

2010-08-19 @ 23:39:01
Postat av: Anonym

ohoh :D bilden passade bra i rummet ovanför sängen kan jag lova ;g <3

hahah (A)

2010-08-19 @ 23:39:50
URL: http://ddanniz.blogg.se/
Postat av: Christopher

Heej allt bra med dig? =)

2010-08-20 @ 00:04:00
URL: http://royaltie.blogg.se/
Postat av: Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Hej, allt bra? =)

JÄTTEFIN BLOGG!! :D

2010-08-20 @ 00:36:23
URL: http://tolvans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0