Read it, cuz you need it.

Skola vare ja... Ovanligt att jag sitter vad datorn på sv/en? ;)
Hade tänkt att sammanfatta veckan, det som varit och inte varit.
 
Måndag: Skola som vanligt där allt rullade på som det skulle. Efter skolan träffade jag Denice på bussen hem, följde med henne till ica och köpte choklad. Gick hem till henne och tattade lite korvstroganoff, mjummii! Fick ett sms om att mitt kontantkort är på fyllt med 200 så jag har gratis sms igen! :) Drog hem och följde med pappa till Mariestad, det var helt tomt i våra skåp hemma så vi köpte mat för ungefär 2000 och vi är bara 2 pers lixom ><' Sen kom jag hem och då var jag ute en liten stund till. 

Tisdag: Var på teater med skolan och synapsen, fick sitta brevid Denice, Love*. Sen efter skolan drog jag och Sara till stan, köpte mascara och en eyeliner samt ett pack cigg. Träffade diverse folk, var med Kevin när sara åkte hem. Sen kom Pappa till stan och vi köpte present till min bror som har fyllt år, sen bjöd vi honom och hans flickvän på pizza. :) Kom hem och drog ut till Denice, Ella och Coffe. Tog en snabb rök och sen var jag tvungen att bli klar med Gympa uppvärmningen. Kollade Cougar town (Stavning?) och sen gick jag och la mig.

Onsdag (Today): Har vaknat och upptäckte att pappa var hemma, han är sjuk så det blir ligga hemma för honom idag. Drog till skolan och insåg att Sara är sjuk, vi som skulle ha den där viktiga uppvärmningen idag... Efter skolan ska jag bara hem och plugga, har so prov imorgon och måste lämna in svenskan också. Kommer säkert dra ut med Denice en stund som vanligt. Pappa drar till Falköping idag också så jag är själv hemma, kasst.

Torsdag: Ja vad händer en torsdag? Har lite smått funderingar på att dra till stallet, men när jag kollade vädret imorse så skulle dte bli regn. Jag antar att det blir film och godis. Vi får se vad dagen har att bjuda på.

Fredag: Idag åker jag till Mamma, har ingen större lust att dra dit själv så Tobias får följa med mig dit. Vi ska nog bara ta det lugnt efter en stressig vecka, plus att vi inte har träffats sen i Söndags. Kan tänka mig att det blir mycket pussande! Tänkte att jag skulle ut och städa lite i stallet också, det kan verkligen behövas.

Lördag: Kommer vakna upp med älsklingen brevid mig. Tror att vi kommer ligga och dra oss fram till klockan två typ? Jag om någon behöver verkligen sova ut för jag orkar inte somna på lektionerna mer! Tobias är ju typen som sover länge också. Blir nog stallet ¨på eftermiddagen och sen letar nog vi fest som vi kan dra till på kvällen. Folk kan höra av sig om dom vet något underhållande.

Söndag: Vakna once again med baby. Kommer nog ta ett bad dirr när vi vaknar... Tobias brukar tjata om det och jag brukar kunna säga nej i ungefär 10 minuter sen kommer han med sina valpögon och då går det inte längre! Sen kommer väl han åka hem tidigt som han alltid gör och jag drar hem någon gång vid 3-4.

Nu vet ni vart jag ska befinna mig i veckan, tror inte jag kommer blogga så mkt, därför skrev jag allt idag.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0