Tiden borde gå fortare.

Jag hatar att sitta helt övertrött i skolan. Helt ärlig, det är så kasst.
Jag har lite beslutsångest nu igen och jag tänkte ta hjälp av svenska folket! Eller ja... Iaf dom som läser bloggen. ;) Frågorna kommer i slutet av inlägget. :)
Många frågar hur jag mår och jag vet faktiskt inte vad jag ska svara. Jag känner mig ensam och det är ju aldrig possitivt. Men samtidigt känner jag mig stark, även om jag inte riktigt visar det. Jag vill bara inte att folk ska gå och vara oroliga. Ni vet gott och väl att jag klarar mig, för det gör jag. Jag tror att jag skulle varit mer uppåt om klockan kunde gå en aning snabbare. Ibland känns det som om att jag nästan fastnar i minutrarna. Dom som brukar gå så snabbt... Anyways, jag saknar mitt hjärta, min ägodel. Han den där som inte finns kvar...

Fråga ett! Borde jag skaffa ny blogg heather (Igen) ?

Fråga två! Vad blir hårfärgen i sommar nu då? Ljust eller mörkt?!

<-------- Mörkt, som ni kanske ser?

<-----Eller ljust? Dock inte lika ljust... Och observera att jag har missfärgat på bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ljust :g

2010-04-28 @ 20:18:57
Postat av: Bergman (L)

Ljust älsk (A)

Sen röttttttt! (A)

2010-04-28 @ 20:19:34
URL: http://jjohannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: E.

mörkt ;g

2010-05-01 @ 09:58:58
Postat av: anonym

HAHAHA FAN VAD SKABBIG DU ÄR!

HUR FUL FÅR MAN VA? :)

2010-05-15 @ 16:37:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Jimmyingebjorg

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-04 @ 15:13:22
URL: http://jimmyingebjorg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0