Saker och ting löser sig inte bara.

Jag har stoooora funderingar på att knäppa nya bilder, eftersom jaghar fett tråkigt och så.
Jag är hos mammsen nu dom som inte vet. Jag har ridit och grejat så det är lite dåligt med sysselsättningar om man säger så.
Dom som har lust kan alltid smsa och ringa ohså, det hade vart nice. Imorgon kommer älsklingen hit, eller? Man vet ju aldrig med honom så jag ska inte hoppas på för mkt. Anyways blir det nog påskfest här imorgon.
Men bläääää. Jag tänker bara på Tobbe, inte bra fan... Måste tänka på annat med det är svårt som bara fan.
Jag hatar att vara förälskad :(
Yeye, vet inte vad jag ska skriva mer så ni får ha det gött.
Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0