Ett par timmar har dödats!

Har suttit här en stund nu och inte kunna bestämma mig för hur bloggen ska se ut. Men det verkar som att jag har fått ett resultat nu. Blev det bra eller dåligt? Funderade på om jag skulle haft lite mer färg alltså.

Annars är allt helt okej, har varit i stan idag och igår var jag hemma hos älsklingen. Han har flyttat till en lägenhet nu i Mariestad istället så det var kul att få se hur det såg ut! Antar att jag kommer spendera en hel del av min tid där på helger och lov. Här hemma är det stökigt, samtidigt som jag har lite halvt ångest så orkar jag knappt lyfta ett finger... Pappa är ju i Falköping för det mesta så han har nästan ingen tid. I helgen blir det fullt upp, på Fredag fyller min bror 24 så det blir till att gratta honom. Sen på Lördag är det dax för dop, Therese och Davids pojk ska döpas! :) Sen på Söndag trodde Pappa att det var ngt mer, någon som fyllde år eller så. Det kommer blir jätte trevligt men önskar mest av allt att jag kunde ta med mig Tobias... Vill inte vara utan honom i helgen.

Jag saknar Hilma så mycket att jag går sönder snart!
Därför har jag spamat lite med en söt bild på henne, den finns även med på den nya designen! :)



Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0