Break away.

Jag önskar jag kunde vara på en annan plats, inte här och inte där. Bara på ett ställe när ingen kan se.
En enskild plats där jag får vara för mig själv och bara tänka. Orkar inte höra på allas snack längre, vill inte glömma men heller inte minnas. Tänk att få bryta sig ur, att få vara fri. Tänk att få vara oregelbunden.


Dagarna går segt, kan inte hitta något att fördriva tiden med riktigt. Trodde helt ärligt inte att det skulle kännas såhär. Jag hade ingen aning. Jag var nog ganska blind igentligen...Tänkte bara på det som var bra och kunde inte riktigt se bristerna. Jag vill inte mer, inte utan dig. Det var vi mot världen.
Jag älskade när du klagade på hur jag sov, att jag tog upp hela sängen och du låg intryck mot väggen.
Jag minns hur du snackade om vad vi skulle göra i sommar, och hur bra allt skulle bli.
Jag saknar det, och det har bara gått 5 dagar sen jag hörde din röst.
Jag vill inte leva utan det, och det har bara gått 9 dagar sedan jag såg ditt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0